Онлайн-сатып алулар қазақстандықтардың күнделікті өмірінің бір бөлігіне айналуда. Бір жыл ішінде ел тұрғындары 160 миллионнан астам тапсырысты ресімдеді.

Бұл төрт жыл бұрынғы көрсеткіштен жеті есе көп.
Негізгі өсу драйверлері — базарлар және ыңғайлы жеткізу. Бүгінде электрондық сауда елдегі барлық бөлшек сатып алу-сатудың 14% -дан астамын алады.
Сатып алулардың жартысынан көбі — электротехника, киім-кешек және азық-түлік. Мемлекет бұл саланың дамуын қолдайды.
«Қытайдан тауарларды сатып алу бойынша қазақстандық В2В форматы бойынша жаңа жобалар іске асырылуда. Тікелей сатып алу делдалдар тізбегін қысқартып, сатып алу құнын тауарлардың санатына байланысты 10-30% -ға қысқартуға мүмкіндік береді», — деді Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігінің Ішкі сауданы дамыту департаментінің директоры Аңсар Оразалиев.