
Қазақстан автомобиль одағының (ҚАҚ) басшысы Анар Мақашева Алматыда өткен Forum Taxi Kazakhstan 2025- ‘лектромобильдерді әкелуге жасалған лимит қазақстандықтарға бажсыз көлік сатып алуға кедергі келтірмейтінін айтты. Оның айтуынша, электромобильдер импортына квота біткен болса да, мұндай көліктерді бажсыз әкелу сақталады.
Электромобильдерді дамыту автопарктің тозу проблемасын шешуге көмектеседі: Қазақстан автомобиль одағының президенті Анар Мақашеваның мәліметі бойынша, қазір елімізде барлығы 5,8 млн көлік жүреді, олардың 60% — 10 жастан асқан, соның ішінде 20 жастан асқан машиналардың 40%-ы. Бұл пайдаланылған автомобильдер төмен мөлшерлемемен импортталған кезеңнің мұрасы.
Анар Мақашева электр көліктерін әкелу тарифтерінің көтерілуі туралы сыбыстардың негізсіз екенін айтты. Оның айтуынша:
- электромобильдерді әкелуге нөлдік мөлшерлеме ДСҰ аясында жұмыс істейді және Қазақстанда мәңгі осылай қалады.
- Сұраныс технологиялардың дамуын қолдайтын болады:
- жақын арада елімізде 2 мың шақырымнан астам жүріс қоры бар машиналар пайда болуы мүмкін.
Салаға қатысушылардың болжамы бойынша, нөлдік бажды сақтау электр көліктері бағасының өсуін ішінара тежейді. Алайда салық жүктемесін арттыру қазақстандықтардың «жасыл» көлікке деген қызығушылығын төмендетуі мүмкін.