
Премьер-министр Олжас Бектеновтың айтуынша, сыншылар экономикалық әсерді елемей отыр. Оның айтуынша, жекелеген шолушылар мен сарапшылар деп аталатындар қарыз мәселесіне жан-жақты қарайды. «Қаншама қаражат тартты, жұмсады» дейді. Бірақ қарызға алынған қаражат есебінен салынған бұл жобалардың экономикаға беретін әсері ескерілмейді. «Жол, жоғары дәрежелі магистраль салынған жерде экономикалық белсенділік мүлдем басқа. Шартты түрде жол бойында 50 ЖҚС, 100 дәмхана салынды. Бұл жұмыспен қамту, төленген салық, бұл экономикалық өсім. Егер инфрақұрылымға салынбаса, онда мұндай даму болмайды» дейді қазақ премьері.
Осыған орай премьер-министр Олжас Бектенов мемлекеттік қарыз деңгейі ЖІӨ-ге қатысты 23,6% құрайтынын, бұл халықаралық әдіснама бойынша төмен болып саналатынын атап өтті.
«ЖІӨ-ге шаққанда ол 50% -дан, 80% -дан асатын елдер бар. Мен ешбір жағдайда мұндай тәжірибені қолданбауға шақырамын, керісінше, Қазақстанның мемлекеттік борыш деңгейі төмен болуы тиіс деп есептеймін және үкімет осы бағытта жұмыс істеп жатыр», — деп жауап берді ол.
Оның айтуынша, маңыздысы — қандай жобалардың қаржыланндырылатыны.
«Менің терең сенімім мен үкіметтің ортақ пікірі, олар коммерциялық тартымды, өзін-өзі ақтайтын жобаларға тартылуы тиіс. Содан кейін пайдалану процесінде бюджетке кіріс әкеледі және объектінің құрылысына пайдаланылған қарыздарға қызмет көрсетуге мүмкіндік береді. Мысалы, халықаралық тәжірибеде жолдар көбінесе сыртқы қарыз алу есебінен салынады. Қазақстан солардың қатарында. Көлік министрлігі ақылы жолдарды іске қосу бойынша үлкен жұмыс жүргізуде, олардан алынатын алымдар нақты қайтарым әкелді және қарыздарға қызмет көрсетуге көмектесті», — деп түсіндірді О.Бектенов.
Ол 10 ай ішінде бюджетке ақылы жолдардан 72 млрд теңге түскенін, оның ішінде 17 млрд — шетелдік автомобильдерден түскенін еске салды.