
Кешелі бері қоғамның назары Алматыдағы қоғамдық көліктердегі билет бағасына ауып тұр.
Сарапшы Олжас Байділдинов Астана мен Алматы қалаларындағы қоғамдық көліктегі жолақы шын мәнінде 500 теңге болуға тиіс деп мәлімдеді. Оның айтуынша, қазіргі 110–120 теңге көлеміндегі тарифтер тек мемлекет беретін субсидия есебінен сақталып отыр.
Threads әлеуметтік желісінің пайдаланушылары сарапшының ұсынысына теріс реакция жасап, оны шындықтан ажыратылған деп атады. Байділдинов сыншыларды «ақпараттық шабуыл» жасады деп айыптады.
Бұл туралы отандық сарапшылар не ойлайды?
Мәжіліс депутаты Никита Шаталовтың пікірінше, қоғамдық көліктен пайда табу әрекеті автобустарды тиімдірек етпейді, тек теңсіздікті қиындатады. Бұл туралы ол өзінің Telegram-арнасында жазды.
Депутаттың айтуынша, көлік қоғамдық көлік деп аталады, себебі ол табысқа емес, қала тұрғындарына қызмет етеді. Мысалы, автомобильдердің санын азайтады, қала аудандары арасындағы байланысты арттырады, демек, қызмет көрсету жылдамдығына, еңбек өнімділігіне және өмір сүру сапасына тікелей әсер етеді. Оның барлық экономикаларда субсидияланатын ақшалай шығынынан қоғамдық игілік пайда болады.
Субсидия алынып тасталса, Павлодарда жолақы 345 теңгеге, ал ірі қалаларда 500 теңгеге дейін өсуі мүмкін
Алайда бұл пікірге Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі Азамат Әмрин мен Қаржы вице-министрі Ержан Біржанов нақты жауап берді. Министрлік өкілдері мемлекет тарифті күрт өсіруге жол бермейтінін айтты. Ержан Біржановтың сөзінше, субсидия – халықтың әлеуметтік жағдайын қорғауға бағытталған мемлекеттік қолдау.
«Қоғамдық көлік – әлеуметтік маңызы бар қызмет. Егер субсидия болмаса, жолақы шын мәнінде қымбаттар еді. Бірақ мемлекеттің басты мақсаты – халыққа қолжетімді баға ұсыну», – деді вице-министр. Ал Азамат Әмрин бағаның көтерілуі әр компанияның коммерциялық шешімі екенін айтты: «Жолақыны бір сәтте 500 теңгеге көтеру мәселесі күн тәртібінде тұрған жоқ. Мемлекет мұндай шешімге бармайды», – деді министр.
Сарапшылардың есебінше, егер субсидия алынып тасталса, Павлодарда жолақы 345 теңгеге, ал ірі қалаларда 500 теңгеге дейін өсуі мүмкін.